مدالیون و بج سینه

طراحی و ساخت بج و نشان سینه سوزنی به صورت اختصاصی با رنگ فلز مقاوم در برابر خوردگی، ساخت قالب اختصاصی برای هر نشان و ارائه در جعبه نفیس
طراحی و ساخت بج و نشان سینه سوزنی به صورت اختصاصی با رنگ فلز مقاوم در برابر خوردگی، ساخت قالب اختصاصی برای هر نشان
طراحی و ساخت بج و نشان سینه سوزنی به صورت اختصاصی به سفارش پارس با رنگ فلز مقاوم در برابر خوردگی، ساخت قالب اختصاصی برای هر نشان
طراحی و ساخت بج و نشان سینه از جنس فلز مقاوم در برابر خوردگی، ساخت قالب اختصاصی برای هر نشان و استفاده از فلز رنگی
ساخت نشان و بج سینه اختصاصی با فلز رنگی مقاوم در برابر خوردگی و رنگ پریدگی با ساخت قالب حجمی و سه بعدی
طراحی و ساخت بج و نشان سینه شهرداری رویان از جنس فلز مقاوم در برابر خوردگی، ساخت قالب اختصاصی برای هر نشان و استفاده از فلز رنگی

بج سینه یک نشان تبلیغاتی است که در سازمان ها، ادارات، ارگان ها و... برای کارمندان مجموعه به منظور معرفی برند تجاری آنان استفاده می شود. نام های دیگر بج سینه، نشان سینه، نماد، سنجاق یا گل سینه نیز می باشد که افراد به کار می برند. این دسته از هدایای تبلیغاتی قابل استفاده روی لباس کارکنان مانند: بر روی مقنعه بانوان، کت یا پیراهن آقایان، وسایل پارچه ای و ... نصب می شود و مخاطبان با دیدن آن با نام کسب و کار شما آشنا می شوند. در ادامه با جزئیات بیشتر این محصول تبلیغاتی در فروشگاه کاواترسیم آشنا می شویم.

بج سینه چیست؟

بج سینه (Lable pin badge)، اتیکت یا پلاک سینه، یک شی کوچک با جنس های متفاوت فلزی، پلاستیکی و ... می باشد که کارکنان یک شرکت آنرا به لباس خود نصب می کنند. این شی به شکل های مختلف با امکان درج لوگوی مورد نظر تولید می شود و به منظور معرفی لوگو و نام تجاری شما به افراد می باشد؛ همچنین بج سینه تبلیغاتی، یکی از ابزارهای بازاریابی و برندینگ نیز محسوب می شود. این نوع نشان سینه قابل استفاده در محل کار، نمایشگاه ها، همایش ها و... می باشد.

انواع نشان سینه

بج سینه در انواع و اقسام شکل ها با طرح و جنس گوناگون قابل تولید و تهیه است؛ متدوال ترین جنس مورد استفاده در تولید بج سینه عبارت است از:

  1.    بج سینه فلزی
  2.  پلاستیک
  3.     پارچه ای
  4.     چرم

در پشت بج های سینه سنجاقی تعبیه شده تا به وسیله آن به لباس کارمندان متصل شود. البته جنس پارچه و یا چرمی به وسیله چسب، اتو یا دوختن به لباس مورد نظر شما متصل خواهد شد. بج سینه فلزی با توجه به بودجه و مدل مورد نظر شما در انواع استیل، برنج یا آلومینیوم قابل ساخت و سفارش است. بر روی بج های سینه طرح، نوشته و لوگوی دلخواه شما قابل چاپ و درج می باشد. امکان پیاده سازی طرح ورنگ های مختلف و همچنین اشکال هندسی گوناگون برای ساخت بج سینه، برای مشتریان وجود دارد.

تاریخچه استفاده از بج سینه

بر اساس تحقیقات و بررسی ها، استفاده از نشان سینه از گذشته میان افراد رواج داشته و تاریخچه آن به قرون وسطی باز میگردد. در گذشته شوالیه ها و افراد یک گروه نشان واره هایی را بر روی لباس رزم، زره یا کلاه خود به کار می بردند؛ این بج های سینه مختص به گروه خاصی بود و دیگر افراد معمولی اجازه استفاده از آن را نداشتند. همچنین خانواده های سلطنتی و پادشاهان نیز از نشان سینه استفاده می کردند و این شی برای آنان به عنوان یک نشان خانوادگی محسوب می شد.

کاربرد بج سینه

نشان سینه، به دلیل اینکه بر روی لباس افراد متصل شده در معرض دید افراد می باشد، مخاطبان در نگاه اول به آن توجه خواهند داشت. بنابراین کاربرد این محصول تبلیغاتی معرفی نام برند شما و ماندگاری آن در ذهن افراد می باشد. علاوه بر آن استفاده از بج سینه برای کارکنان نیز کاربردهایی دارد؛ به این منطور که نصب اتیکت سینه بر روی لباس کارمندان یک سازمان، باعث ایجاد حس تعلق و اعتبار در آنها می شود.

همانطور که گفته شد، استفاده از بج سینه علاوه بر محیط کار، در نمایشگاه ها، مراسمات، همایش ها، مذاکرات و ... نیز رایج است؛ استفاده از این وسیله در موقعیت های نام برده، باعث به رسمیت شناخته شدن افراد حاضر می شود. باید در نظر داشته باشید که زیبایی و جذابیت طرح نشان سینه ای که انتخاب می کنید در جلب توجه افراد بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین می بایست در انتخاب آن دقت داشته باشید.

از دیگر مزیت های اتیکت سینه، این است که مخاطب با مراجعه به سازمان شما امکان تشخیص کارکنان از دیگران مراجعان متفرقه را دارد. استفاده از بج سینه به یکسان ساختن لباس و ظاهر کارکنان مجموعه شما کمک می کند. با به کار بردن نشان سینه در لباس فرم کارمندان برند تجاری خود را خاص و حرفه ای می سازید!

نکاتی مهم درباره ی خرید بج سینه!

توجه به چند نکته در هنگام خرید بج سینه بسیار ضروری است:

  •    تنها از لوگو و نام برند خود در روی بج سینه استفاده کنید و از درج موارد غیر ضروری خودداری کنید.
  •    اطمینان حاصل کنید که لوگو و نام برند شما به صورت واضح بر روی بج سینه نمایان است.
  •      طرح موردنظر خود بر روی بج سینه را با حساسیت بالا انتخاب نمایید.
  •        گیره هایی محکم و مقاوم برای بج سینه سفارش دهید.
  •      از بج سینه در مناسبت های رسمی و مراسمات مهم استفاده کنید.

انواع سنجاق های سینه

پین های یقه ای از روش های گوناگون ساخت و ساز و تکنیک های طراحی استفاده می کنند تا محصولات منحصر به فردی تولید شوند. سبک های رایج بج سینه عبارتند از:

بوتونیه

اکسسوری اصلی بوتونیه، یک گل واقعی است که در سوراخ دکمه قرار می گیرد و حسی غیرقابل چشم پوشی به لباس شما می بخشد. معمولا در مراسم عروسی استفاده می شود.

نشان سینه

این نوع بج سینه یک هدف سیاسی را دنبال می کند. این سنجاق‌ها نشان‌های سازمان‌ها و احزاب سیاسی را به نمایش می‌گذارند تا مردم را به رأی دادن یا مشارکت به روشی دیگر تشویق کنند.

مینی پین ها

این مدل ساقه ندارند و با یک گیره (پروانه ای، لاستیکی یا مغناطیسی) که مستقیماً زیر نشان یا سنجاق قرار می گیرد وصل می شوند. آن ها معمولاً از مینای نرم (برآمدگی) یا سخت (صاف) ساخته می شوند.

پین های استیک

پین های چوبی از فلزات مختلفی (طلا، نقره، مس و غیره) ساخته می شوند. شکل این نوع بج سینه مانند یک سوزن بلند و نازک است که به‌خوبی در یک بست فلزی فرو می‌رود. بسته به مدل، بست در انتها قرار می گیرد یا می تواند به سمت بالا و پایین بلغزد و به شما کنترل دقیقی بر روی محل می دهد.

نحوه استفاده از بج سینه چگونه است؟

مانند استفاده از دکمه های سرآستین در لباس خود، افزودن سنجاق برگردان راهی ساده برای بیان مد یا نمایش دستاوردهایتان است. به طور سنتی، نشان سینه روی یقه سمت چپ لباس یا کت قرار می گیرند. با این حال، شما می توانید پین خود را براساس ترجیح شخصی قرار دهید. برای پوشیدن سنجاق یقه به این نکات آرایشی توجه کنید:

یک بج سینه انتخاب کنید

 یک سبک سنجاق را با توجه به لباس خودتان انتخاب کنید. برای رویدادهای خاص که نیاز به لباس رسمی دارند، یک نشان سینه پرآذین مانند بوتونیه یا سنجاق چوبی را در نظر بگیرید. سنجاق‌های چوبی و کلاچ پروانه‌ای حتی با لباس‌های روزمره نیز ظاهری زیبا خواهند داشت.

گیره نشان سینه را باز کنید

 انواع مختلف مدالیون دارای گیره های گوناگونی هستند. پشت سنجاق یقه را با باز کردن یا بازکردن تکه پشتی جدا کنید. برخی از بج سینه ها دارای پشتی سوزن یا سنجاق ایمنی هستند که می‌توانید به سادگی آن را باز کنید.

سنجاق را روی یقه خود قرار دهید

 قسمت بالای نشان سینه خود را در سمت چپ ژاکت خود، درست زیر یقه قرار دهید. برای کت و شلوار با سوراخ دکمه یقه، سنجاق را روی دهانه قرار دهید تا سوراخ را بپوشاند. اگر یک مربع جیب در جیب سینه خود دارید، سنجاق را بالای قسمت بالای مربع جیب قرار دهید تا پارچه جلوی سنجاق را نگیرد.

بج سینه را محکم کنید

تکه بالای سنجاق را با یک دست در جای خود نگه دارید. با دست دیگر، سوزن پین را از سوراخ دکمه هدایت کنید و پشت یقه را در امتداد چین داخلی کت خود قرار دهید. با وصل کردن پشتی به قسمت جلویی، نشان سینه را به ژاکت خود محکم کنید. اگر سوراخ دکمه برگردان ندارید، پارچه کت یا کت خود را با سوزن سنجاق سوراخ کنید.

با قرار دادن نشان سینه بازی کنید

برای ایجاد ظاهری منحصربه‌فرد، جای مدالیون خود را تغییر دهید. در طول ماه های تابستان، سنجاق برگردان خود را به جای یک ژاکت گرم روی یک پیراهن یا کراوات قرار دهید. هنگامی که یک بج سینه را با کراوات می‌زنید، کراوات یکرنگ را انتخاب کنید تا از ترکیب الگوها جلوگیری کنید.

مزایای استفاده از بج سینه

  1.  معرفی و شناساندن نمایندگان مجموعه و شرکت به سایر افراد.
  2.    سبب تبلیغات کسب و کار شما می شود.
  3.   ست و یک دست کردن پوشش و لباس کارمندان در جلسات و همایش های رسمی.
  4.   انسجام بین کارمندان و کارکنان مجموعه.
  5.     تمایر شرکت و مجموعه نسبت به سایر رقبا.

عوامل موثر در تعیین قیمت بج سینه

عوامل متعددی در قیمت بج سینه تاثیرگذار می باشد که از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عوامل موثر در قیمت توضیحات
جنس بج سینه جنس بج سینه را می توان اصلی ترین عامل در تعیین قیمت بج سینه دانست. بج های فلزی و چرم دارای قیمت بالاتری نسبت به بچ های پلاستیکی و پارچه ای می باشند.
ابعاد بج سینه هر چه بج شما بزرگ تر باشد، متریال به کار رفته در آن بیشتر می شود و در نتیجه قیمت آن افزایش می یابد.
مدل ساخت نحوه ساخت بج سینه در قیمت آن تاثیر گذار است. به طور مثال بج های سینه سه بعدی قیمتی بالاتر نسبت به سایر دارند.

خرید بج سینه از کاواترسیم

نشان سینه، کاربرد گسترده ای در شرکت ها و ادارات رسمی و حرفه ای دارد؛ در این مطلب با بج سینه، کاربرد ها، ویژگی ها و تاریخچه آن آشنا شدیم و درباره آن توضیحاتی را ارائه کردیم؛ اگر قصد خرید هدایای تبلیغاتی برای کارکنان یا مخاطبان خود دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه کاواترسیم انواع آنرا بررسی و مقایسه کنید و در نهایت اقدام به خرید اینترنتی هدیه تبلیغاتی کنید.

منبع: www.weavabel.com، www.masterclass.com، www.trendhim.co.uk

ادامه مطلبShow less
فهرست
تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم